Bitch-slap

Vaknar mitt i natten av att en tass slår mig rätt över kinden. Wtf`? Hunden har gått bananas och lever om, kan inte ligga stilla, vänder o vrider. Hoppar upp o ned ur sängen, springer ut till Musse som blir väckt o asförbannad. Sedan in till mig, upp i sängen o dänger tassen rätt i ögat på mig. Jag är helt slut. Sovit kasst, känt mig ensam, och legat knasigt så min rygg värker.
Har ett fint rivmärke på min ena handled. Hunden är bindgalen emellanåt. Skillnaden mellan småbarn och hundvalpar är hårfin.....


Tänkte jag skulle rasta av dem båda ordentligt snart, men att lyckas med det utan att själv bli hysterisk är väl svårt....


By the way; nu verkar det som om svenska top model börjar få glöd; har inte länken här nu men nästa program ska man tydligen äntligen få lite känslor i. Och om alla bilder håller likvärdig klass som den på Jenny så är det definivt på väg åt rätt håll! Bravo!!

Ska borsta håret, ta på mig en tröja, och hitta ett ansikte i necessären nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback