Årstider

Det är tredje oktober och man kunde gå i t-shirt idag. Ca sjutton grader och sol. Trevligt och skönt säger somliga, blä säger jag. Och ja, jag är sommar/värme människa. Men är man van sen födslen att Sverige har årstider så¨kan det gärna fortsätta vara så. Dessutom blir jag alltid så förkyld av underligt klimat, dvs hastigt växlande mellan varmt och kallt. Det är svårt att klä sig rätt,, på morgonen råder isande kyla o några timmar senare blir det vårväder, dvs varmt och soligt :S

Blev så besviken tack  vare massa krångel så måste jag avvakta med köpa jackan. Jävla bajs vad trött jag är på att behöva vara beroende av allt möjligt. Skulle inte förvåna mig ifall de vill krångla i flera veckor nu >_<

Fick jobba  idag och blev väckt klockan åtta då jag sov som djupast. Tack för den. Men jobb är ju jobb....Tänkt städa upp i köket nu o sen bara ta det lugnt. Kanske måla om mina naglar. Förresten fick jag premiecheck från Kicks, perfekt summa för ett nytt fräscht lack från Depend! Alltid välkommet ju :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback