We have a terrorist

Det finns någon liten skit som vandaliserar vår bil, nu har det hänt igen. första gången var det en repa på ena bakdörren. Vi tog lackstift o täckte för skiten o sen var det lugna gatan fram till igår. För igår kväll upptäckte Thomas o hans arbetskamrat att någon gjort korta lodräta repor på andra bakdörren, plus en kort vågrätt vid framskärmen. Vi har såklart våra teorier om vem som ligger bakom detta. Jag vill få det till att dessa övriga repor kommit till under gårdagen och jag, min idiot, brukar i regel titta till bilen då jag är ute med hunden. Men inte igår! Så någon patetisk liten jävla råtta har varit där o förstört någon gång under gårdagens timmar..!
Kan ju säga såhär; vi har starka föraningar vem det kan vara. Jävla pack. Skaffa ett liv era patetiska jävla nollor.

Jag måste till AMS, ut med hunden o senare ska jag skriva ansökningsbrev. Väntar på viktigt samtal idag också. Hoppas på att det kommer snaaaart.
Och även detta med bilen mest upprör mig så bekymrar det mig. Ska det hålla på såhär? Ska man tåla att det är någon tragisk jävel som gör såhär? Flera repor till o lackstiftet kommer orsaka att bilen liknar ett "lapptäcke"
Enligt Thomas har vi försäkring mot vandalism, men ändå. Behöva lämna in bilen för  att någon IDIOT inte kan hålla sina långa fingrar borta! >_<
Grymt förbannad över detta.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback