Nervous...

Å. suck. Usch. Redan en vecka, det innebär att följande veckor kan betyda riktigt jobbiga grejer. Jävla skit :S
Har så tröttnat på den här bloggen också, har ju min beauty.blogg reggade på blogspot istället. Tyckte mer om bloggspot..men jag vill inte döda den här bloggen. Och inte fan vet jag hur man "flyttar" inlägg...går det ens? Jag o teknik...suck

Vädret har massa äckliga plusgrader i sig så det slaskar ute, är dimmigt om dagarna o trist. Sedan är jag jämt rastlös ömsom irriterad och orolig. Can´t this shit be done, sometimes?!

Första december ska Thomas iväg på jubliumsfirande med sitt jobb o ingen får ta med sig flickvänner, fruar, sambos män, eller pojkvänner. Frågat Maria om hon kan tänka sig att spendera en lördag ihop med mig, kan ju ta  ut henne på en åktur hon sent lär glömma...mohahahahaha...:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback