Jag tajmar allt så bra....

INTE! Första arbetsdagen och jag mår som ett as. Kände retningarna igår i näsa o svalg men ignorerade dem. Idag har jag nyst i ett, varit lätt snuvig och en infernalisk kliande/värkande hals. Finns värre saker än detta men är det inte typiskt så säg! Och värst med förkyldning; den här berg o dalbanan i kroppstemperatur, ena stunden fryyyser jag för att i nästa känna mig glödhet, som om blodet kokar :S
Enda bra med denna dag var att det gick bra, helt friktionsfritt. Och egentligen vore annat lite konstigt eftersom det inte är första gången jag sysslar med de här arbetsuppgifterna.

Nu ska jag äta innan jag faller samman. Har snott en stickad kofta tätt, tätt runt mig, hällde i mig varmt te när jag kom hem. Thomas inhandlar lite grejer på apoteket, jag ska åtminstone försöka skrämma skiten ur de små bacilljävlarna. Det ska drickas brus, ätas apelsiner, drickas vatten, o sen soooova.

Usch.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback