Fast jag skriver ändå

Lackade ur på en mupp igår, därav blogginlägget. Det är överspelat nu, fast det kommer säkert mer orddiarré från den typen. Bah.

Jobbat idag, så oerhört trött i fötterna och benen nu. Mitt i allt ska jag försöka masa mig ut till köpcentret, måste hitta en tröja. Borde försöka hitta både det o jeans men så var det den där lilla detaljen med pengar också. suck.

Måste smörja mina händer igen, för sisådär femhundra gången idag. Jag avskyr alla lakan o skurmedel, de torkar ut mina händer så till den grad att de skulle kunna självantända :S Ilsket röda fingertoppar, nagelband som fnasar, går av, spricker o känslan av fingrarna påminner om ettans sandpapper. Åhh :S

Suttit o slösurfat ett tag nu, kom in på Skugges
blogg och där har man fått läsa de senaste dagarna om hennes föreläsning som tydligen inte föll i god jord i Malmö. Har ingen större koll på föreläsningen eftersom jag inte hört den. och visst, är det så att hon sagt att tjejer medvetet ska droppa ppiller i toan lr handfatet för att, inför killen, "råka" bli gravida, så tycker jag också att det är fel metod. Men det är inte det jag tycker är mest löjeväckande i denna historia. Utan dem som mailar henne o är rosenrasande. Folk skriver asförbannat att hon borde lägga tid o energi på viktigare saker, bland annat. Ehm, och dem själva då? Borde inte dem kunna lägga _SIN_ tid på något viktigare än att skriva långa ramsor av ilska till en krönikör? Det är ju komiskt.
Människor, gillar ni inte någon, så behöver man inte bry sig. Tänk så enkelt det kan vara.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback