Då kom det då...

Brevet jag väntat på kom idag. *suck* Bara obehagliga saker som väntar nu. Känner mig alldeles stirrig. Dessutom skulle det som kom idag kosta mig femhundra sammanlagt...ringde och frågade om man kunde ta summan på faktura istället vilket inte skulle vara några problem. Iaf en bra sak.....mitt i all skit :S
Men jag kastas hit o dit i tankarna. Behöva masa mig till GBG, irra runt efter rätt spårvagn o sen in i den vämjliga mijön :S

Har både sänt sms och ringt Maria, men inget svar. Det skulle vara skönt att ha med sig någon. Trött på allt pusslande o hankande. Samtidigt orkar jag inte fästa fokus på ordna upp det på den fronten. Är okoncentrerad och bekymrad.

Läste
detta idag med, det där nämde jag i tidigare blogg inlägg då det var som färskast. Och min åsikt har knappast förändras, vad är det för jävla pucko? Dessutom måste jag säga att hans taktik är helt skrattretande; endera stunden drar han en osannolik vals om ofrivilliga erektioner o nu hävdas annat. My good.


Nu ska jag typ......försvinna. Iaf är de det jag vill göra.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback