på fem minuter..

65231-40

så var man långhårig. Fick min hårförlängning idag! Det är så kallade clip on´s , så jag kan ta av och på det när jag vill. Tycker iaf resultatet blev bra och trovärdigt. Lyckades pricka rätt i nyansvalet också, orolig för att håret skulle antingen vara för mörkt eller ljust. Det satt förvånansvärt bra också, kunde sätta upp håret tofs, kunde fläta o allt möjligt och ändå rörde sig inte håret en millimeter. Suveränt. Perfekt variant av fästning för mig, eftersom jag inte vill ha långt hår alltid. men ibland är det allt kul :)

dagen annars har varit seg. Sista timmen på jobbet går alltid i slowmotion, men alltid lyckas man slå ihjäl den timmen för att sedan kunna lämna stället. imorrn måste jag till skatteverket och ams efteråt. Usch.

och precis som jag befarade så blev det liv i luckan på hemma fronten. Jag orkar snart inte med er längre, varför kan ingen förstå att jag faktiskt försöker? Men nejdå, ge mig ännu mer skuldkänslor istället. Det hjälper säkert mer....ibland så hatar jag dem. Det är just sånt här som får mig att vilja kasta in handduken. säga "I had it", Nu räcker det. Det spelar ju ingen roll vad jag gör ändå, så varför ska jag då göra något alls? Det är alltid fel någontans.
Så ledsen, så besviken. På allt

Nu väntar en skön säng. En natt sömn. Bästa är nätterna,tycker jag nästan. Då slipper man tänka på allting...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback