My hair, part 2

65231-41

Ja, har fått faktiskt klippa lite i mina hårlängder, typ korta av vissa slingor osv, för att det ska se mer symmetriskt ut med mitt riktiga hår. Dessutom måste nog mitt riktiga bli liiite längre för att det ska gå helt ihop. Men det funkar ju, det är det viktiga. Här har jag håret uppsamlat i två tofsar på var sida.

Sitter övrigt och är ganska uttråkad. Väntar på Thomas o sen blir det troligen mat som gäller. Längtar mkt efter nästa helg då vi är borta både lördag och söndag. Eller ja, vi kommer hem vid ett-halv två på söndag. Men det ska bli så gott med ett break mitt i vardagen.

På måndag skulle jag ringa den där gubben angående facket och avgifterna där. men jag börjar misstänka att jag inte kommer hinna det. Slutar ju förrän halv tre på måndag, fast å andra sidan har jag med 99 procent säkerhet bil den dagen så jag är hemma på fem röda. På tal om jobb så ska jag också jobba imorrn, hotellet. Fast jag gillar det jobbet mkt, mkt bättre. visserligen fyra timmar bara, but still, its money!

Hade egentligen tänkt mig en promenad idag, men jag tyckte det blåste så himla kallt! :S
En vecka kvar till vår miniweekend på hemlig ort och lika lång tid kvar till lön. Jävla segt tiden ska gå! =(

Kommentarer
Postat av: Julie

Åh, vad snygg du blev i håret. Börjar också så smått att längta efter långt hår. Det passade dig perfekt. Ha det bra. Kram

2007-05-22 @ 17:31:14
Postat av: Channy

Åhh, tack ´så mkt, gumman! Själv är jag dock lite ovan vid det, har dessutom såna där clip-ons så håret sitter inte i alltid. bara ibland :P Ha det bra du med och fortsätta gärna kika i min lilla blogg =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback