Jädra skor

Så besviken. Köpte ett par ballerinor på Indiska för någon vecka sen. Jättefina, lite guldiga med liten rosett på sidan. Men, de skaver något så jävligt! Så irriterad och besviken, skorna kostade förvisso bara 149 kr men ändå! Tanken var ju att kunna använda dem också! :S Tänkt försöka gå in dem, men det gör sablans ont hela tiden. Funderar starkt på skippa dem, typ skänka bort dem eller sälja dem på tradera. Såg massa fina och billiga ballerinor på KappAhl i torsdags. Kanske dem inte skaver?

Varit dålig hela helgen, det konstiga är att förkyldningen tycks ha satt sig i halsen på mig. Inte att det gör ont, men luftvägarna är irriterad och jag är tätt i näsan ofta :( Imorrn ska jag på intervjun och jag hoppas vid alla högre makter som finns att jag är bra då. Får ladda upp med halstabletter, se till att fräscha till mig ordentligt. Usch, känner mig så ofräsch då jag är förkyld. Plågades i sju timmar i fredags då jag gick snorandes, hostandes och nysandes på jobbet. Har aldrig varit såhär mkt förkyld o sjuk sen jag började på kommunen!

såg bara på poäng-räkningen igår på eurovision. så jädra kasst. Det blir bara värre för vart år som går. Ukraina var ett skämt, Serbien var allmänt trist och allt bara sög. Hade iofs inte räknat med bättre placering för vårt bidrag, men ändå. Också kul, Sverige får tydligen inte vara stolta, glada eller nöjda med de bidrag vi skickar iväg för då är vi patrioter, idioter och självgoda o fan vet allt. Varför kan inte vi, liksom andra länder, få lov att vara nöjda? få lov att tycka att "fan vad vi är bra"? Man ska tydligen skämmas för att vara svensk. Kul.

Har ont i magen nu...usch. Längtar också till att jag får möjlighet att klippa håret, det börjar bli sådär tjockt och jobbigt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback