Generösa Eleven!!

65231-38

65231-39

Gjorde en beställning från Eleven i förra veckan, beställde schampoo och balsam från märket TVÅL, och så J. Simpson´s Dessert Treat, Whipped Cream. Alltså tre produkter. Men idag då jag hämtade ut paketet hade jag fått inte mindre sex  stycken prova-på produkter! Dessutom på såna märken som jag funderat över. Så roligt! Verkligen generöst att skicka med så mkt prover, annars brukar företag max skicka två och då är dem i pytteförpackningar. Men inte dessa! :) Proverna innehöll massa kul, bodysoufflé, bodybutter, hudlotion, parfym och något slags serum.
Ska ta mig tid sedan att utforska proverna, bodysoufflén med doft av choklad är jag väldigt nyfiken på :P Har sniffat på  schampoot och balsamet och provat Simpson´s produkten. Vilken kul idé, istället för "vanlig" hudkräm så är det som hårmousse i konsistensen. Luktar sött och godis (valde "cotton candy" ) Skulle vilja ha "banana split" också, men det får väl vänta. Är lite av en samlare på hennes produkter, tycker dem är bra och luktar så himmelskt. Hittills har jag läppglans och parfym från hennes serie.

Annars har inte mkt hänt sedan sist, har fått förlängning på jobbet till den 15 juni. Bra å ena sidan, dåligt  å andra. Är ju så less på städjobben. Sedan har jag fått schemat över tiderna på Carlia i sommar, förvånandes över att jag faktiskt ska börja arbeta efter schemat så sent. 30 juni, aldrig tidigare börjat sommaranställningen så sent....:S

I helgen besökte vi (thomas mamma, thomas, och hans syster) ett badpalats i Örebro. Vi campade i husvagn över helgen. Jag klarar faktiskt bara några få dagar i campinglivet sen vill jag hem, till riktigt kök, EGEN toalett, egen säng osv.  Har visserligen semestrat en del med pappa o mamma men då var det antingen stugor eller hotell. Tacka vet jag hotell. Visst det kan vara mysigt och praktiskt med husvagn, men jag föredrar då jag åkt flera mil att komma till ett ställe där det är färdigbäddat, allt är rent och service finns. Men visst var det en kul helg, inget snack om det iaf! Det var också varmare däruppe än här på västkusten. Då vi kom tillbaka på söndag eftermiddag blåste det kallt som fan här.

Måste köpa present till min bror snart också, han fyllde i helgen. Har total hjärntorka på vad som skulle passa honom. Men jag törs inte utveckla mina idéer här, han kan få för sig att läsa min blogg.

Nu är jag trött. Sov sådär inatt, vi skulle börja sju istället för sex. Bra iofs, men när man varit van vid det tidigare får man liksom ingen ro i kroppen. Dessutom våndades jag över hur jag skulle hinna allting under morgontimmarna, innan allt folk dök upp. En bra grej var att jag kunde ta bilen idag! Så skönt! istället för nästan fyrtio sega minuter så var jag på arbetet efter knappa fem minuter :)

Ett berg av ren tvätt ska vikas nu. Usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback