Vad är detta?

Försökte logga in på blogg.se men möttes av "du har slagit in fel epost adress eller lösenord" Ehh....nej? allt stämde liksom. Det visar sig att de gjort om blogg.se och att jag tilldelats ett nytt lösenord. Jävligt smart av dem att höra av sig då, angående det! :( Så nu är det annan utformning o allt möjligt.

Kollade på SVTs hemsida förut och skummade lite i schlager bidragen, hade lyssnat på Elin Lanto´s bidrag via en blogg och blev därför mer nyfiken. Men jag fick mina farhågor bekräftade på SVTs hemsida. Vad är det för några bidrag som tävlat i år egentligen?? Lyssnade på lite olika, bland annat den berömda människan från Munkedal. Fattar inte hypen kring henne och låten. Låten var långsamt och otrolig seg, även om jag inte direkt föll finska Lordi förra året, så nog fan var dem bättre än detta! Dessutom tyckte jag Marie´s engelska var ganska dålig. Lyssnade vidare och värst tyckte jag nog Caroline af Ugglas var. Här var en till som inte kunde vare sig sjunga eller engelskt uttal. Dessutom såg hon ut att lida på scenen. Sanna Nielsen förvånade mig, hade förväntat mig nåt dassigt men hon kunde både sjunga och ha någorlunda utstrålning. After Dark var ju inga vinnare, men ganska komiska ändå. Magnus Uggla var sig lik i både framförande och låttext. Tyckte Polen var rätt töntiga som upprördes av hans text. Underligt nog har inte Martin Timell eller Mat-Tina börjat grymta över After Darks låt ...eller har dem det? Moralpaniken brukar ju få fart i samband med schlager...och japp, det enda jag gillat var just Elin Lanto. Ingen klassisk schlager kanske, men tusan så mkt bättre än vissa andras.

Nu ska jag laga mat och imorrn väntar förmodligen en mkt bättre vecka!. Oh, and by the way; nu är våren här på riktigt. Det är inte längre mörkt som i en säck vid 4 tiden!! Jippie!!! =)

Kommentarer
Postat av: Fiskarflickan

Det tog mig ett bra tag att fatta att man fått nya lösenord. Trodde det var något vanligt strul och efter några dagar beställde jag ett nytt och fick något i stil med eBw3h7. Väldigt olikt mitt vanliga. Men nu funkar det :D Tycker dock att dom kunde meddelat om det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback