Smått och gott

image30
Skrapat ihop bara lite av allt det jag suktar efter nu. Linnen, bland annat. Bilden ovan visar ett linne från HM. Baslinne, såna är perfekta. Har ju en del koftor och munkjackor men inget att ha under nästan. Så därför tänkte jag köpa på mig ett par linnen av den här varianten!
image29


Klänning från HM också, ursöt! Gul också, som är min favoritfärg. Tänkte att det blir ett perfekt sommarkap! :)


image31

Gucci Rush, parfym som doftar friskt och fräscht. Förpackning är ganska cool, rosa också :P Synd bara att den är så jäkla dyr!


image33
Guldiga ballerinor! Letade som en idiot förra sommaren, men alla var antingen slut eller också inte i min storlek. Alternativt jättedyra. Men i år ska jag ha ett par! Passar perfekt både till vardags och fest!!


Så...det var min lilla önskelista det....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback