Kan det bli värre?

Tvivlar på det. Kan inte minnas när jag senast var såhär pangförkyld. Nog var jag snorig och förkyld efter Teneriffa, men detta är värre. Varit dålig sen i lördags kväll. Inte heller verkar det ge sig. Känner varken smak eller lukt på något :( Mår uselt och har feberslängar som gör att min kropp känns nästan glödande. Så varm...så trött.

Saken blev inte bättre efter gårdagens samtal. Vad i helvete är detta?! I de där åren efter man tog studenten så har jag hört mkt. Mkt skit rent ut sagt, men detta tar helt klart priset. Okej att ni inte gillar mig, men måste ni vara så billiga att ni tar till lögner? Ofta undrar jag om det är världen eller jag som blivit galen....

Men jag antar att detta är mitt öde eller något. För inget går ju vägen, ytterst få saker som sker är positivt. Jag ska vara stark, jag ska klara av allt, jag ska rätta till allt, oavsett om det är jag eller andra som har screwed up så att säga. Hela tiden hänger allt på MIG. Och ja, jag förespråkar ännu eget ansvar o att man har "bara" sig själv. Men jag är faktiskt ganska trött på att ta skit för sånt som jag överhuvudtaget inte har gjort eller har att göra med.

Jag hoppas folk känner sig nöjda nu. Hoppas ni känner er starka och duktiga. Because I surrender now. Jag orkar inte längre. Det kommer inget mer från mig nu. För att ytterligare glädja alla så har jag hjärtundersökning i augusti, who knows? Jag kanske är riktigt sjuk och då slipper ni ju mig. Vad skönt det blir va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback