Ur balans...

Fem dagar kvar att arbeta innan jag kan få en ledig dag igen. På söndag har jag jobbat över 20 dagar på raken. Bortsett från nationaldagen då jag var ledig så har det varit cirkus runt mig. Jag är helt slut. Värmen som slog klorna i landet i tisdags håller ännu i sig. Var iaf lite mer vind idag, men ändå led jag på jobbet. Märkligt, jag tycks alltid hamna på arbetsplatser som är skålheta att vara på. Iofs, skolan är mer instängd än varm. Luften står stilla....

Det som också får mig ur balans o gör mig grinig är egentligen inget problem, men ett jäkla störnings moment. I maj, kom t.e.x HM katalogen, affärerna fylldes med sommarplagg och jag tänkte, "äh, jag väntar o köper, maj har ändå varit så kall". Och nu står jag här, med solen dallrandes över mig och inga pengar att köpa sommarkläder för..! Eller kläder, vill väl mest ha en klänning. Såg massa fina ute på köpcentrumet, men som vanligt får man skjuta upp saker. Allt pga ett idiotiskt väder omslag! Och ja, kan lova er att hade jag införskaffat en kjol, klänning, linne etc i maj så det varit snålblåst o regn nu. Så är det alltid för mig. =(  Är iaf glad för mina cityshorts som jag beställde från HM tidigt i våras. Riktigt multiplagg, kan användas alla årstider! =)

Vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Thomas är iväg o hjälper sin bror och jag har egentligen ingen lust att göra något. Bara sitta o ta det lugnt. Måste lägga mig tidigt, för som vanligt ska man upp mitt i natten. jajaja, jag vet att detta inlägg inte var mitt positivaste men jag orkar inte vara käck eller göra mig till för att eventuella läsare ska bli glada. Take it or leave it, liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback