Sömn! Äntligen!!

Ska sova snart, är trött så det svider i ögonen. slippa gå upp halv fem imorrn. Det är riktig lyx det.
På tal om lyx, så har lyxiga Paris Hilton åkt tillbaka i finkan efter först ha blivit frigiven efter tre dagar på fängelset. Men tydligen varade den lyckan väldigt kort, för nu är hon tillbaks där och ska nu avtjäna hela straffet. Inte mer än rätt, är min åsikt. Hennes brott är olovlig körning och rattfylla. Tydligen ska hon vara helt hysterisk och gapade hejvilt om att det "inte är rättvist" då polisen förde tillbaka henne. Rättvist? Vad hade varit mer rättvist då, ifall Paris kört ihjäl en människa pga av sin egoism?  För det är vad rattfylla är, egoism och dåraktighet. Hade hon själv velat ha någon anhörig ihjälkörd eller invaldiserad av något pucko som inte fattar att sprit o bilkörning inte hör ihop?!
Tycker alla kan ta en titt i en broschyr i kampanjen "dont drink and drive". Det står både om den som förlorat sin närmaste familjemedlem, till den som inte längre gå eller leva som förut. Allt tack vare att någon känslokall jävel inte kunde hålla sig ifrån ett fordon!
Undrar om Paris hellre velat ta straffet för att ha kört ihjäl någon?, för jag kan ju lova att det straffet knappast bestått av 45 ynka dagar!

Imorrn väntar en ledig dag, ska bli himla gott. Ska fixa iordning massa här hemma. Och vara ute! Värmen har funnits med oss idag också, ljuvligt! I stekande sol gick jag ifrån jobbet idag, och jag njöt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback