Slarv, stress, och annat

Det har varit en jävligt stressig tid de senaste veckorna. Vi har skaffat en ny säng och med i priset ingick två nya nattduksbord, och en snygg hylla att ha ovanför sängen. Så vi har hållt på och fixat ihop allting.  Jag har försökt åstadkomma någon så kallad inredning i sovrummet. På hyllan låter jag allting gå i ljust grönt, vinrött, vitt och till detta köpte jag två solskydd i någon slags..bambu eller något. Vet inte matrialet kallas. Resultatet blev jag rätt nöjd med. På nattduksborden gjorde jag två arrangemang, köpte  småsten och två passande krukor. Sedan köpte jag två små klotljus, i rött för att återknyta till det på hyllan. Jag placerade lite grön plastmurgröna i det hela och stack ned några små vinröda rosor för att fullborda det hela. Helst skulle jag vilja köpa inredningsgrejor för massvis med pengar. Älskar verkligen inredning, just att försöka matcha och låter färger och trender återkomma i t.e.x tapet, tavlor eller prydnadssaker. Sådant skapar helhet. Men jag får väl ta en sak i taget.
Ska försöka skaffa snygga hyllplan längs väggen, istället för byrån eftersom det är så trångt mellan byrån och sängen. och det får (såklart) bli ett senare projekt...:(

Annars har det varit jobb, jobb. Jobbade i helgen på Carlia, och nu på söndag ska jag vara där igen. Ledig igår iaf, himla skönt med en sovmorgon mitt i veckan!
Och så har sommaren äntligen kommit! Som jag väntat! ända sen i tisdags har det varit härligt soligt och varmt. Riktig värme, ingen sån där fisljummen vår utan sommar! I love it! Kunna bära sommarkläder igen! =)
idag bär jag shorts och ljusgul kortärmad tröja :)

Nu snart ska jag iväg till affärn o sen måste jag väl äta. Har slarvat som fan det sista med mat. Men jag har ingen ork att bry mig. Huvudet är fullt med andra tankar som far omkring, lägger sig aldrig till ro....=(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback