Leeeedig

Imorrn är jag ledig. Ordet får mig att rysa av välbehag. Inte för att jag egentligen har något att utträtta, har nästan inga pengar att spendera eller något alls så är det förbaskat skönt! Kunna få sova ut, äta en lugn och rofylld frukost, läsa i en bra bok, fixa och dona här hemma i all stillhet. Efter ca 21 dagars jobb, med undantag för vår nationaldag, så känner jag mig förtjänt av lite ledighet.

Och ikväll börjar "Close to home" igen, lovely! Serien avslutades så oerhört tragiskt för flera månader sen så jag har längtat efter fortsättningen and here it comes!

Annars händer inte mkt, vi fick städat vårt källaförråd i torsdag. Att två personer kan samla på sig så mkt skit är ganska otroligt. En släpkärra full med alltifrån gamla madrasser, lådor, trasiga telefoner, sladdar,blomkrukor, sänggavlar, några fula gamla tavlor, ja allt möjligt trängdes där. När vi sedan betraktade kärran blev vi nästan chockade, den var smockfull! Jag njöt av att äntligen få plats för sånt vi använder och dessutom göra sig av med sånt som ändå inte fyller någon funktion.

Imorrn ska jag då inte göra något speciellt, men måste ringa lite viktiga telefonsamtal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback