Hollywood går utför

Eller åtminstone de frontfigurer som förknippas med det, nu ska Nicole Richie till domstolen också. Enligt vissa källor kan det gå som för Paris. Jag vet inte vad ni andra säger, men jag tror banne mig att trenden "shop til you drop, party and go wild" börjar ge sig. Varenda tjej verkar ju vara på hal is. Britney Spears har kanat runt länge på isen och slagit i rinken ett antal gånger, Lindsay Lohan super tydligen ned sig och drar linor som aldrig förr. Nyss läste jag att hon befinner sig på behandlingshem. Och folk har tröttnat. Dessa rika snygga brudar har sprungit i väggen och jag tycker det märks överallt. Förut var det de flesta lite impade av dessa tjejer, nu verkar folk bara slutkörda av alla rubriker och löpsedlar.

Jag hoppas innerligt att Paris lär sig en läxa i fängelset. Men det klart, med vad vi vet idag så kommer hon säkert skriva en bok om den svåra tiden i fängelset....som varade i hela 40 dagar.. För somliga är livet verkligen tungt....
Men jag tror också att dessa människor är djupt olyckliga.

Midsommar imorrn då. Blää. Inte alls uppladdad och skulle hellre sova bort hela helgen. Jag vill framför allt ha lön. Mitt hår skriker snart på frisören. Idag tvättade jag håret o bara blåste torrt det. Det ser förjävligt ut. Tuungt, mitt hår har den förmågan att blir det långt blir det också oerhört tjockt. Ofräsch är bara förnamnet på hur jag känner mig.

Det också gått bara en knapp vecka innan skolvikariatet tog slut o ändå har jag lagt mig till med idiotiska sömnrutiner. Varje dag har jag sovit till runt elva, men idag fick jag gå upp kvart i nio för att hjälpa Thomas storasyster. Gaah. Vad man latar till sig fort, har varit skittrött hela dagen och skulle bara vilja snarka vidare under ett täcke...
Måste se till få rutin på sömnen.

Får lägga ned bloggandet nu. Tröttheten hamrar i huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback