Grannjävlar

Jag gick upp halv fem idag. Gjorde min sista dag på den arbetsplatsen. Nu väntar hotellet, ska även jobba imorrn där. Så på söndag har jag jobbat de där 21 dagarna. Att jag fixade det...men man klarar mkt mer än vad man tror. Ska bli himmelskt skönt att slippa gå upp så tidigt imorrn.

Vad som däremot stört husfriden idag är grannen. Det flyttade in ett nytt par där för ca en månad sen, man har knappt sett eller hört något av dem. Tills idag. Kom hem vid tio över två o redan då var det fullt ös medvetslös hos dem. Det har pågått sedan dess! De spelar musik så man kan få fnatt o på en höög nivå. Vi såg på film förut, fick ha på näst högsta volym för att kunna höra något. :S Dessutom är det både komiskt och tragiskt, för våra förra grannar (som bodde precis som dem nya) hade en unge som jämnt stod o glodde in på vår balkong. Nyss gjorde dessa nykomligar likadant. Liksom knackade o höll på, vinkade åt en o betedde sig alltmänt efterblivet.  Vad är det för fel på folk egentligen? Är jag den enda som växte upp i en miljö där respekt och hänsyn var två ledord?? Man stirrar inte in hos folk på det sättet. Idioter.

Som om dessa neandertalare inte vore nog, så berättade Thomas en grej ikväll. Herregud, jag vet snart inte vad för uttryck jag ska använda. Men .....kan inte människor åtminstone försöka ha ett eget liv? Istället för att springa runt o snacka massa skit o lögner? Samtidigt som jag tycker så otroligt synd om dessa varelser som håller på så, så blir jag också förbannad. Kan inte ni bara växa upp?

Snart väntar underbar sömn! Har längtat hela veckan efter att få sova ut. Ska duscha först bara. Till veckan är jag, såvitt jag vet, ledig. Har inget att göra egentligen, men det ska bli såå gott med att inte "göra någonting"  bara kunna relaxa en dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback