Så dött..

Ja, det händer verkligen inte mycket nu. Förutom att vi fått lite snö och att mitt hår är i akut behov av frisör så är allt stendött. Tycker håret påminner om svinto stundtals, väldigt slitet. Ändå försöker jag använda silikondroppar för att "reparera" det värsta.
usch.

Snappade upp den här listan hos Anna, länken till henne finner ni under mina "länkar".

1. Tre namn jag lyssnar till:
Annika, Anki...

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Min starka intuition. jag kan vädra fara eller annat som en blodhund :P

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
utan mat och sömn blir jag ett litet oregerligt monster som inte går att ha i möblerade rum,,,,lite jobbigt

4. Detta är jag rädd för: 
Att såklart mista någon till anhörig, att själv bli allvarligt sjuk eller annat hemskt 

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Sambo, middag, frukt

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Vistas på extremt höga höjder (alltså typ låånga stegar, inte flygplan...), vara nära reptiler, och dricka rödvin

7. Detta tycker jag om att göra:
Läsa böcker, surfa på internet, lyssna på musik, umgås med sambon, shoppar gärna, och myycket mera!

8. Detta vill jag göra just nu:
Sova, mina ögon går i kors och förkyldningen gör inte saken bättre

9. Bästa känslan:
Att lyckas med något, speciellt då omgivningen tvivlat, haha, dont you dare doubt me!!

10. Värsta känslan:
Ångest och känslan av meningslöshet...


11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har:
Bra lyssnare, stöttar mig och pushar mig till saker, inte är totalt ego och får inte lida av brist på empati

12. Är jag kär just nu?
Fyra år till våren -and we still going strong! :P

13. Jag vill gifta mig... 
Öh, och det tror du jag vet?  

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
Besöka ett par länder till,skaffa utbildning, bilda familj

15. Min käraste ägodel:
Ojdå, är en "Slänga" -typ som kastar allt nästan efter en tid. Får man säga Sambon? :P

16. Något jag vill ha i present:
Ett lyxigt presentkort till ett spa vore nice, eller snäppet bättre; en resa!

17. Detta har jag på mig just nu:
Ful tröja, nya jeansen från Bikbok, sockar och underkläder

18. Favoritkläder:
Jättesvårt, måste nästan vara samtliga sommarkläder. Avskyr vintern och dess stora, bylsiga plagg...

19. Favoritdjur:
Hundar, katter är för osociala för mig

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: 
Ja, inte är det rapp eller hipphopp iaf.. 

21. Favoritlåtar just nu:
Stendött på musikfronten oxå, tycker jag

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
Pluggar inte nu, men annars är det historia, svenska och litteraturvetenskap!

23. Stjärntecken:
Lejon...

24. En bok jag älskar:
Svårt, senaste roliga boken jag läste var "Underbar och älskad av alla" av Martina Haag 

25. En film jag älskar:
Mastermind, Wallander

26. Tv-program jag gillar:
Ser ganska lite på tv, men det som går hem är Navy CSI, 45 minuter, o..ja..där kom jag inte på mer

27. Favoritdoft:
Har nästan ingen, är lite av "allätare" men två favoriter är J.Lo´s "Live" och "Cool Water"

28. Detta äter jag gärna:
Det mesta, är relativt öppen för nya maträtter och smaker. Gillar mycket kyckling, grönsaker, köttfärs, potatisgratäng, frukt, skaldjur och fisk

29. Dricker helst:
Vatten till maten, mjölk till frukost 

30. Favoritgodis:
Så länge det inte är surt, hårt och segt så funkar det.

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Typ..hela världen? :P Nä, men helst Thailand, Egypten, USA, och Frankrike...

32. Färg på mina ögon: 
Grönbruna...

33. Min längd:
162, rätt normalt men känner mig ändå som en dvärg emellanåt...:S

34. Jag tror på:
Mig själv och en bra framtid.

35. Jag spelar:
Jag och spel har aldrig varit kompisar, men ska jag välja nåt blir det kortspel..

36. Person jag beundrar:
Liza Marklund, stark, smart, skriver skitbra romaner och krönikor

37. Så här bor jag:
I en tvåa med fula tapeter, hallen känns lika kall som ett kylskåp (vita tråktapeter där).

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
Kastade ut en jättestor palm som dött idag.

39. Det här tänder mig:
Det vill du veta va!


40. Det här gör mig avtänd:
Dumhet, osexigare egenskap finns nog ej

41. Favoritfärg:
Blått, rosa, gult, svart och grått. omöjligt att bara säga en färg...

42. Favoritcitat:
Kommer inte på något, faktiskt...

43. En hemlighet jag vet:
Vore det en hemlighet om jag berättar det.....kom igen va!

44. Bästa present jag fått:
pengar, tråkigt men sant, för de behövs. Annars kanske parfymen från Thomas?

45. Senast köpta skiva:
Jag köper inget..är en sån där ond jävel som laddar ned musik,

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
mina ögon, färgen och formen på dem

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
Blekheten. usch!

48. Udda förmåga/egenskap:
Jag är en sån som säger vad jag tycker, oavsett om du gillar det eller inte.

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
En tiger, de är så fina och häftiga

50. Vad lyssnar du på just nu?
nothing

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?

Inte mycket! Varit hemma, städat, pluggat lite, fixat middag och sett på tv.

52. Var är dina föräldrar födda?
Pappa föddes i tråk-tanum och mamma i trollhättan

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?
sånt där överlåter jag gärna till andra, som kan :P

54. Vilken är din favoritrestaurang?
Thai-ställen uppskattas!

55. När badade du i en pool senast?
Försökte bada i poolen på Teneriffa, men fan, havet var ju varmare....

56. Har du varit med i någon skolpjäs?
Nä, jag ville helst inte höras eller synas i skolan.

57. Hur många barn vill du ha?
Två , absolut inte mer iaf

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Måste nog bli riktig jobbig dödsmetal o rappande..huu

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
Nope, inga miljönissar iaf

60. Vad har du för TV-kanaler?
Har inte räknat men gissar på kanske max tio. Ser knappt på tv så...

61. Har du åkt moped någon gång?
Ja, min bror skjutsade mig...

62. Har du busringt någon gång?
Roligare saker än så finns faktiskt...

63. Har du fått felparkeringsböter?
Nej, inte än iaf.

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Nej, jag är inte självmordsbenägen nej...

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Teneriffa, men vänta bara...just wait..

66. Har du en egen trädgård?
En stökig balkong däremot....

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
Uff, tecknat. Fast Lejonkungen är väldigt fint gjord.

68. Kan du alla orden i nationalsången?
Ägnar mig åt annat än att räkna orden i en sång

69. Badkar eller duschkabin?
Egentligen bäst med båda...

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Den senaste månaden har det varit rätt dåligt med sånt faktiskt...

71. Favoritpizza?
Kebab....då slipper man undra ifall man gillar det..

72. Chips eller popcorn?
Chips mestadels,

73. Vilken färg på läppstift använder du?
Har inget läppstift, men är en läppglans-fixerad person. Har flera olika

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
Ehhh...gör folk sånt??

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
hahahaha, hell no!

76. Apelsin- eller äppeljuice?
Äppeljuice. Apelsin kan lätt bli så surt...

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Thomas, vi åt varsin pizza

78. Favoritchoklad?

Har ingen favorit där...

79. När röstade du senast?
inför valet som var i höstas...

80. När åt du en hemodlad tomat sist?
Nej. äter ganska lite tomater oxå

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?
Nej. såvida inte baddaren räknas som man fick i simskolan..haha

82. Är du bra på matlagning?
Försöker och lär mig, förhoppningsvis

83. Klarar du att tanka själv?
jajamän, första gången jävlades tanklocket men nu går det utav bara farten

84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?
Nä, urlöjligt

85. Pepsi eller Coca Cola?
Kvittar vilket, dricker ytterst lite läsk så

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
Nej, sånt har jag sluppit...

87. Vad var det senaste du handlade?
Mensskydd om du tvunget ska veta...

88. Har du kräkts offentligt?

Nej, tack o lov!

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
Kärleken har jag, nu väntar jag bara på miljonerna.....

90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Det hände mig så -JAAAA

91. Har du ringt något betalnummer?
Ja, försökte vinna 30 tusen...

92. Kan man vara vän med sitt ex?
Jadå

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
Farmor...

94. Hade du mycket hår som liten bebis?
Tror inte det...

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Att jag inte kan ta samtalet med lämna gärna ett meddelande...

96. Vad har du i din väska?
Plånbok, mobil, en broschyr om Cerazette, en penna och en liten sminkväska

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Möjligen läsa i en bok...

98. Vad är du tacksam för idag?
En hel del....;)

99. Var hittade du den här listan?
Hos Anna "

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
Emma, Anette, o sen vette tusan!



Sova nu. Helt slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback