Första tidiga morgonen

på länge var det idag. Gick upp kvart över åtta, okej, inte så tidigt, men jag har kunnat sova flera timmar längre varje dag det senaste. Jag är dödstrött nu, ändå är klockan inte ens halv nio(!)

Jag var uppe tidigt och besökte AMS, var ju tvungen att bli påanmäld igen. Konstigt nog träffade jag inte på någon mupp därnere utan faktiskt en ganska trevlig gubbe som gav mig blanketter och förklarade allt så bra, utan att verka irriterad eller överlägsen. Skönt :)

Har även varit iväg till Torp och köpt nya jeans. Mitt andra par från
BikBok, många kanske tycker BikBok känns för fjortisaktigt eller extremt tonårsaktigt. Jag tycker faktiskt många av deras tröjor är snygga, köpte ju också mina shorts där i somras. och dem älskar jag att ha på mig! =) Dessutom har BikBok  prisvärda jeans och man slipper leta sig halvt fördärvad bland alla nummer, (ni vet, 32/27 o vad det nu kan vara) istället har dem hederliga S, M, och L-märkningar. Mkt lättare tycker jag.
Men....som alltid måste jag lägga upp ett par centimeter. Tror aldrig jag handlat byxor som passat på längden...

tänkt nåla upp byxorna ikväll och sy dem imorrn, hatar att sy men måste ju. Annars kan jag inte ha byxorna. På tal om shopping så handlade jag en ny mascara häromdagen ju. Niveas "Ideal Revolution". En ordentlig besvikelse kan jag säga! Inte alls så bra som deras "vanliga" Lash Revolution, som också har gummiborste. Den jag köpte nu, var smetig, den separerar inte alls utan man måste stå med franskammen noga efteråt. jajajaja, det är i-landsproblem, men jävligt störande faktiskt. Den kostade ändå 120 kr och, ärligt talat, den är inte ens värd femtio öre , om jag ska säga mitt!
Blev så sur att jag satte och började leta billiga prov på t.e.x Lancome eller Estée Lauder på Tradera. Hittade en minitub av Lancomes "definicils" mascara som enbart kostade 59 kr, på så sett slipper man känna sig dum ifall den är skit oxå. 59 kr kan jag till trots vara utan i värsta fall.....

Nej, nu väntar mina jeans....och sedan söömn! =)

Kommentarer
Postat av: Leonor

Hej Annika, kul att läsa din blogg! Tänkte bara tipsa om att testa byxorna på barnavdelningarna på ex. JC, Lindex och Kappahl. Det beror lite på hur breda höfter man har men annars är de byxorna perfekt långa!!

2007-01-12 @ 18:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback