Allt på samma gång..

Blää, inte nog med allt bråk med akassan, jobb, plugg,..nu har jag lyckats bli förkyld också. Måste varit draget jag satt i på planet hem från semestern. Det var nån ventilation bakom mig, uppe vid taket typ. Blåste kall luft rakt ned. Jag blir ofta förkyld av antingen att ha blivit iskall om någon kroppsdel, t.e.x fötterna eller också för att jag suttit i svinkallt drag. =(

sitter vid "fel" dator, annars hade jag tänkt lägga ut en bild till från vår resa. Nån som vet hur jag gör för att kunna ha flera bilder i samma blogginlägg? istället för bara en bild? vore tacksam för lite råd och tips...

Har inte gjort mkt egentligen sen jag kom hem i söndags. Sökt massor av jobb däremot, känner mig riktigt duktig som varit så aktiv på den fronten. Men så är man jäkligt motiverad också.
Annars mest tvättat, städat och fixat här hemma. Imorrn ska jag ju till skolan och lämna in en grej. På tal om det så måste jag maila en lärare där.

Druckit varmt te här under förmiddagen, honungen jag hade hemma för ett tag sen hade blivit gammal så den är slängd. :S Så det får bli "vanligt" te istället, gör iaf lite nytta på min irriterade hals.

Längtar mkt efter att få göra en scrapbook med alla våra bilder från resan. Tänkt införskaffa en penna med snygg färg att skriva med. Det finns ju en scrap-booking affär här i stan, tänkt besöka den ;) Roligaste ska bli nästan att få skriva kommentarer till varje bild. ;P

Har ingen lust att gå ut alls idag, men måste posta ett brev o slänga sopor =( ut i regnet, buhuu!

Kommentarer
Postat av: Fiskarflickan

Du laddar upp dom bilder du vill ha på vanligt sätt (Ny Bild) men struntar i att posta dom. När du är klar väljer du Nytt Inlägg och krafsar ner det du vill skriva. Det finns en liten ikon som ser ut som ett träd i den där ikonraden ovanför inlägget. Välj där vilka bilder du vill använda och sen är det bara till att klippa och klistra! :D Lycka till!

Postat av: channy

aha..det får jag försöka luska ut då tack för tipset. keep reading and have a nice day!!

2007-01-21 @ 16:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback