What´s happening....?

de sista dagarna har jag känt mig risig. Och inatt vaknade jag och hade ångest. Påminner lite om hur det var precis när mamma gått bort och även lite om hur det var på höstterminen i trean. Obehagligt som fan är det. Värsta är att inte riktigt förstå vad som triggat igång det...livet funkar ju bra runt mig nu. Fasen, vad jag stör mig på den här olust känslan som inte vill ge vika från mig. Precis som förr så känns det som om något jagar runt i mig, kan inte slå sig till ro. :/ Och rädd, skrämd liksom. =(

arbeta imorrn, iaf redan onsdag men det tycks bli mycket imorrn. Enda jag kan anmärka på är tiden då jag måste gå upp. kvart över fyra är ingen rolig tid, ska folk veta. Speciellt inte när man börjar krokna vid 3 tiden och är astrött.  Ska iaf aldrig mer klaga på att 07.00 är tidigt att börja arbeta......

Jag önskar bara detta får ett slut nu. Jag mår inte bra. Känner mig sådär kusligt ensam och utsatt igen. Vad beror det på?!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej där!
Jag fick betala ca 140 kronor för krämen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback