One more list...

Japp, fann denna hos Anna. Länken till henne finner ni under mina länkar här på bloggen.

Favoritväska:  Mestadels min svarta pösiga väska från HM, annars min guldiga från Shanta
Skostorlek: 38
Hårfärg: Mestadels blonderat
Ögonfärg: Grönbruna, lovely
Favoritfilm: Svårt att välja en, men Kill Bill var det power o jävlar anamma i! :)
Favoritskor: Byter ideligen, men använder just nu mest gympaskor. med tanke på jobbet
Drömjobb: Har inget just nu
Favoritkaffe:  Har extremt svårt för kaffe, men sånt där iskaffe man köper o blandar i mjölk är gott
Sofi eller Ebba: Ebba, Sofie med hästtänderna är trååååkig
Favoritstövlar: Mina högklackade från Bianco..mmm
Hur mycket pengar lägger du i månaden på kläder: Extremt olika....
Hur många skor har du:  åtta par skor
Louis Vuitton eller Gucci:  Funkar med båda, men de båda har också ett par fula modeller i sina kollektioner
Kilklack eller stilett:  Funkar med båda här också, stilett kan däremot bli så jädra vingligt
TV-program: ......eh.....Tittar så lite på tv.
Drömutseende:  Cameron Diaz ser så glad o söt ut ...lr varför inte Helena Rubenstein?
Fulaste plagg i din garderob:  Har några uttvättade paltor nånstans säkert....
Snyggaste plagg i din garderob: mina kortkorta sommarshorts och mina mörka Bikbok-Jeans
Favorittidning:  Är ingen tidningsmänniska heller
Länder du varit i: Norge, Danmark, Tyskland, England, Tjeckien, och Kanarilöarna
Länder du vill till: Thailand, USA, Egypten, Turkiet och Italien. Kanske Frankrike också...vill egentlige till alla länder!
Favorithändelse i hela ditt liv:  när jag tog studenten, träffade Thomas och tog körkortet...!
Drömbil: En klassisk Volvo, fast crosscountry hade varit häftig.
Vill ha mest just nu:  Ett rejält arbete
Skor: Mina favoriter är mina höga stövlar och mina ankelboots
Klänning:  Den där ljusgula klänningen från HM med rosett i midjan..ihhhh! ;)
Väska:  inte någon så just nu...
Jeans:  inte för ljusa eller för mörka, lagom slitna och lite bootcut.

Har du någonsin..
Önskat att du var någon annan? ja, tänk att äga Paris Hiltons förmögenhet....woho!
Snubblat runt i dina klackar? haha. ja!
Varit avundsjuk på någon? ja, men aldrig för utseenden utan för prestationer osv...
Hatat någon? Oh yes, har ett par som jag skulle vilja spika upp och strimla i bitar. Era suckers!
Velat rymma och skaffa nytt liv: ja, flera ggr har det hänt att jag tänkt så...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback