Mycket på gång

Ja, hela veckan har varit hysterisk, varit så himla trött och slutkörd. Inte känt mig kry heller, typ känt mig yr och illa däran :(
Jobbat ganska långa dagar sedan i måndags, bra med jobb ju men så fruktansvärt trött. Och ont i fötterna!

så det var himmelriket att få sova ut imorse. Är däremot bekymrad angående näst-nästa vecka...men jag får väl försöka prata med dem om det.
Ska försöka få gjort en del saker nu på måndag om jag kommer hem lite tidigare. Ringa vaktmästaren/hyresvärden angående eventuell tapetsering, vill verkligen göra något åt vårt sovrum nu! =) And I have a lot of ideas.....:P

Annars rullar allt på, måste få iväg massa papper och elände till akassan (som vanligt) och hotmail kan gå o dränka sig lr nåt. Av alla mail man måste få iväg, så vägrar mailet med min bokanalys gå iväg till läraren. Så jädra frustrerande! Testat två gånger att skicka eländet, men nej...."message service delayed" Arrrgh! >_< Vet inte hur jag ska göra nu, kanske har möjligheten att träffa läraren på måndag, efter arbetet? Om hon är där på eftermiddagen vill säga, dessutom, vi har inget bläck på skrivaren så hur ska jag få ut arbetet? *suck* Enda alternativet nu tycks vara att maila fanskapet till mig o sedan får jag öppna det på bibblans datorer och skriva ut det där. Betala ett par kronor också....*suuuuck*

Alla hjärtans dag var urmysig, trots att jag arbetat sen kl 06.00 och var med död än levande. Fick en jättefin stor blomsterbukett med rosor, liljor, och gröna blad av Thomas. Gull! Sedan åt vi på Krogen. Jag valde halstrad kycklingfilé med potatisgratäng och rödvinsås och min andra hälft valde fläskfilén. Till efterrätt åt vi vaniljpannacotta med likörmarinerade björnbär. Allt smakade så gott! ;)

På tal om lyx, kärlek och mys så planerar jag vår 4 års dag. Har nämligen en perfekt idé om hur den ska firas, efter alla år på olika restaurangbesök och presenter så ska jag försöka fixa en annan sak. Tror vi kan behöva något sådant, och nej, I won´t tell you what it is! =) Har iaf diskuterat det med Thomas och han tyckte det lät helt underbart. And so do I. Men som sagt, det krävs lite planering, måste ringa några samtal o lite sådär.

Idag händer inte så mkt, tänkt gå ut på promenad med hunden och bara koppla av. Sambon pratade något om att röja ur bilarna, (vi lånar ju Anki´ s bil nu i de här veckorna), men jag är ganska opigg på att städa. Liksom gjort det hela veckan. Trappor, kliniker, affärer, ...you name it. Men vi får se....ganska mkt smuts o skit i bilen så...:(

Nepp, have to continue organize our special day.....:)

Kommentarer
Postat av: Netza

Ska ni gifta er? :P

Postat av: Anonym

haha, giftemål blir det inte, inte än iaf. :P

2007-02-18 @ 15:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback