Mail-fanskap

Det slår aldrig fel att teknisk skit såsom bilar, datorer etc ska bråka, vara besvärliga, eller bara allmänt kassa. Mobiler kan joina listan också. Fick mail ifrån läraren idag, hon ångade på om csn, inlämning, betygssättning och blablabla. Blev så frukstansvärt irriterad på hotmail, när jag MÅSTE få iväg något, ja då funkar inte skiten!
Vi kom överens, läraren och jag, att jag skulle printa ut arbetet på bibblan o sedan lämna till henne personligen. Hon bor här i stan så iaf något stämmer så att säga. Väl nere på bibblan kom mitt nästa raserianfall, nu funkar det inte att öppna filen! =( Också lustigt, för att skicka det till sig själv, gick felfritt men att ÖPPNA det var betydligt svårare.  Jag har varit att nära explodera de senaste timmarna, för hur jag än gör, så har jag arslet fram känns det som!  Jag o Thomas ska försöka lösa eländet ikväll....:(

Annan teknisk skit just nu är min mobil. -igen. Minns ni mina strider med batteriet, då mobilen var helt ny? Ja, nu är vi tillbaka på ruta ett igen. Jag laddade mobilen hela lördagkväll. Fram till kanske tolv på natten. Så var batteri-stapeln full hela söndagen. Sedan skickade jag några sms och fick några samtal idag, and guess what?! Nu är batteri stapeln nästan helt tom! På ett fucking dygn!! What?! Fått mkt mer samtal de senaste angående jobb, o från min chef osv, men herregud, all batterikraft ska väl inte försvinna på en dag?! Och mobilen är från -06........Med risk för att låta gammal nu, men det var faktiskt bättre förr! Iaf gällande mobiler. Hade iofs långköraren och klassikern 3310 och 3510 innan men jäklar, vilket riv och styrka det var i dem. Aldrig krångel, men något alls.  Men....tror också marknaden idag riktar in sig mer på ytan och designen istället för funktionen och tåligheten....:(

Glömde nämna att jag träffade min gamla mentor Annette förra torsdagen! Vi träffades på Maxi och hon var fräsch och lika glad som jag mindes henne. Frågade hur dottern mådde och det visade sig att tjejen blivit tre år nu! ;) Så Annette höll på att inhandla mat och annat gott till tre årskalaset! =) Hon frågade också massor om mig, synd att jag var så trött och sliten. Men roligt att få träffa henne!

Nej, ska ta och blåsa torrt mitt hår nu o senare gå ut med hunden. Sedan får jag väl bråka vidare med det där jävla arbetet! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback