Listen up!!

Är igång med tre auktioner på Tradera igen. Den ena är om dessa, de andra två är en väska och en fin hårspray från Tigi!. Hoppas iaf på att få något för det där, speciellt för Tigi, den kostade faktiskt en del!

Annars är det stendött. Längtar faktiskt till hösten, OM jag nu kommer in, vill säga.Eller till sommaren/våren, då har jag massa jobb. Nu står allt bara stilla, helt värdelöst. Jag är så förbannade på somliga människor här i trakten så jag vill bara skrika högt. Fick ett fullständigt psykbryt i telefonen igår med farmor. Hon försökte prata mig till rätta om vissa saker. Om pappa och sådär. Men jag vet inte, han varken visar något eller säger något annat förutom missnöje så jag vet inte vad jag ska tro. Så himla besviken iaf.

Tänkt gå ut med hunden nu, vi passar den för Anki är ju Egypten i två veckor. Klok människa, drar ifrån den här skiten. Samma sak med Emma. Hoppas verkligen att jag kan skramla ihop till en resa nästa vinter också. VÄRME! Det är livet det. Annat än åtta minus som det var igår kväll...t.e.x!

Nej, jag får väl gå ut med hunden innan den kissar på sig. *suck* skit liv....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback