Santa, I wish something...

please try to calm people down! Handlat julklappar idag, ja, jag vet. Sent som attan, men har inte riktigt kunnat köpa dem förrän såhär sent. Jag borde följt min impuls att handla klapparna i oktober, men så blev det inte. Vilket resulterade i en jävla massa köande, trängsel och noll syre. Hur kan köpcenter bli så otroligt varma? Jag trodde jag skulle smälta bort. Ärligt, jag tycker inte julklappar är viktigt. Klart jag blir glad över att få saker, men folk måste inte ge mig något. Min familj frågat efter önskeklappar o jag svarar bara "spelar inte så stor roll". Vi är vuxna människor, varför envisas då att köpa julklappar för flera tusen kronor? Födelsedagar o jul är mer för barn, jag har blivit mer för att pynta, göra fint, äta god mat, etc. Julklappar är en kul bonus, typ...inte så mkt mer. Framför allt är det skumt hur mkt pengar folk plötsligt har då jultiderna kommer.
Iaf;jag hittade inte ett skit. Eller jo, jag hittade till pappas sällskap. Men pappa o min bror är hopplösa att hitta presenter till. Bägge har hunnit samla på sig det mesta, vad jag än kommer på, så har dem det! Alternativt kommer jag på saker som de inte gillar, aldrig skulle använda, inte är deras stil, etc....Otroligt irriterande.
Vi ska dit imorrn igen för då får Thomas ut sin lön (jag fick  min tidigare pga lite strul med banken)  och köpa det sista. Plus att jag måste byta en vara.

imorrn, sista arbetsdag. sen jul o nyår, sen.......vet i fan. Jag hatar det.
Och jag hostar o hostar o hostar. Det kan inte vara så bra att växla med kall o varm temperatur med tanke på denna pangförkyldning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback