long time no see

Har varken hunnit lr orkat blogga. Känns som om de senaste två veckorna gått i hundrasextio. Men nu ÄNTLIGEN är det helg, jag är fri från den jävla förkyldningen, och jag har liksom inga förpliktelser den här helgen. Himmel så skönt.

Några reflektioner innan helgen börjar;

ICA-skandalen; mjaaa, är detta så konstigt egentigen? Tittar inte folk sig omkring i en matvaruaffär? Ligger ju fan dammråttor i hörnen, hyllor har massa damm, vissa paket/förpackningar med mat längre in på hyllan är alldeles _gråa_ av skit. Och folk förvånas över att datumstämpeln inte stämmer?!

Idol; Orka bry mig. Begriper inte att det där kan dra så mkt uppmärksamhet.

Vinter; eller höst lr vad det nu är vi har. Några fjuttiga plusgrader och regn, regn, regn, regn, regn.

Tvätta: jag måste. Annars har varken jag eller Thomas någonting rent. Bara hitta energin till att vika eländet också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback