Recension

Funderade ett tag på att bilda en recensionsblogg. Men jag tröttnade, vet inte hur många bloggar som riktar in sig på mode och skönhet. Ganska tjatigt efter ett tag. Tänkte iaf ge min åsikt om mitt nya bodybutter, från Hawiian Tropic.  Mitt förra bodybutter var nästan slut och skulle ändå köpa några andra prylar från Eleven. Det här hudkrämen innehåller avokado olja och sheasmör. Och jag blev supernöjd med den, det smälter in i huden och ger en otrolig känsla av återfuktning och mjukhet. Huden känns som siden eller något sådant. Nyss tog jag ett välbehövligt fotbad där jag skrubbade fötterna illröda, bort med alla döda hudceller, torra fnasiga hälar osv. Sedan smorde jag in fötterna med krämen. My god! What a feeling!
Detta blir verkligen en av mina favorit produkter härefter. Det konstiga är att enligt sidan ska den kosta 95 kr men enligt kvittot jag fick med i paketet har jag betalt 76  kr för det. Märkligt...

Shoppade ny mascara i förgår; från Body Shop. Någon som skall definiera och förlänga. Kan inte hitta någon bra länk till den, eller bild. Men jag provade igår, och faktiskt håller den vad den lovar. Det fina är också att fransarna inte blir "tunga", mascaran känns otroligt lätt efter applicering. Det är perfekt mascara som separerar bra och passar jättebra till vardags eftersom den ger ett naturligt intryck. Try it!

Idag görs inget speciellt. Letar efter jobb, tvättat och torktumlar kläder. fick ett ryck imorse och bakade scones som jag avnjöt till frukost. Den här gången blev dem lyckade, ibland har mina scones en förmåga att sjunka ihop, bli lite torra även om de är nybakta. Ändå följer jag receptet, konstigt.

Nu ska jag snart ut på promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback