Pressbyråns muffins

För ett år sedan, knappt, fanns det underbara chokladmuffins på Pressbyrån. sådär krispig yta och saftiga inuii. Rik på chokladsmak och smakade inte alls sådär torrt och smaklöst som andra bake-off kaffebröd kan göra. Kan ju aldrig tro att Pressbyråns personal stod och bakade muffins runt halv fem på morgonen....hur som helst är dessa godsaker borta! Blev så besviken när jag upptäckte detta, inte för att jag springer ned dörrarna på Pressbyrån för muffins. men ändå. De var så grymt goda!


Fick jobba idag och det var djävulskt segt! inte jobb på en hel vecka resulterar i förslappning. Jag var oändligt trött och inte förrän framåt elva - tolv började jag piggna till. Om ens det, för jag ännu trött. Efter arbetet gick jag förbi affären och köpte mjölk och det jag behöver inför min farmors present. Hon fyller år imorrn och jag fick en idé om vad som skulle passa. Sedan löste jag ut mina pengar. den summan jag råkat betala för mkt till Telia. Sedan har sommartiderna hos bussarna äääntligen tagit slut. Istället för att vänta sega halvtimmar eller timmar så går bussen varje kvart igen. Tack för det!!

kom hem, gick ut med hunden (vi är hundvakter) sedan in och gjorde i ordning mat till mig. Var så hungrig att jag hade ont :S Nu är jag helt slut., mätt, trött men belåten...:)

Igår krämade jag in hela mig med bodybuttret från Hawiian Tropic (som jag tidigare skrev om) och vilken mjukhet! Vilken doft! Ni måste prova! ;)

Får börja titta efter nya velourbyxor, mina hello kitty byxor har fått nån jävla fläck som inte gått bort i maskinen :( Trots att jag tvättade dem direkt då fläcken hamnat där + hällde på fläckborttagning. HATAR fettfläckar!


Kommentarer
Postat av: Julie

Tja, jag såg det faktiskt häromdagen när du varhundvakt. Umgås med en kille på Nordanvindsvägen. Så om du nångång ser en livrädd tjej som hankar sig fram på inlines såär det jag. Kram

2007-08-22 @ 09:50:18
Postat av: Channy

Jasååå, så trevligt då kanske man ser dig här i krokarna snart. Inlines? haha, sån vågar jag mig inte på, är inte så sugen på benbrott...:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback