Nothing more to add

Förutom att den här dagen är ganska usel. Orkar inte gå in på varför. Det allra konstigaste är mitt humör, trots att jag vet hur det blir, eller kan bli. Och trots att jag är orolig, så är jag supernice mot folk. Trevlig som få, ler, pratar och är vänlig. Gästerna ser det, min chef ser det, och jobbarkompisar. Det är väl så att jag kanske inte orkar gräva ned mig i detta. Jag kan ändå inte göra mer än vad jag redan gör för att påverka situationen. ...Äsch...

Sommaren lyser med sin frånvaro, augusti månad blir ett personligt helvete och Ingmar Bergman är död. Och jag tycker allt media uppbåd är skitlöjligt. Läs
detta så kanske det sprider ljus över min åsikt. Möjligt att ni får scrolla ned på sidan, rubriken är "sista inseglet. Alla är lika värda hörs det, men det är bara kända personer som får metervis med uppskattning, minnesbilder, osv.

nu ska jag snart äta. o sedan vet jag inte alls. måste väl traggla vidare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback