My latest shopping things

65231-45

Det är rätt sparsamt med shopping numera, orsaken är ju att jag vill försöka hålla i pengarna + spara en del. Fast lite har det blivit. Bilden visar min nya halsduk, köpt på HM. Behövde en ny, tunn halsduk sen min gamla har blivit helt hopplös efter en maskintvätt. Tyckte den här var fin och passar till allt. Sedan hittade jag en snygg kajalpenna, svart med små glitterkorn i. Sån har jag letat länge efter. Burken är Clinique´s berömda "all about eyes", som sägs reducera fina linjer, mörka ringar osv under ögonen. Använt den några dagar nu, och visst ser man resultat ;) Tuben är mitt nya tillskott i min läppglans samling. Jag är lite av läppglansfreak och denna är Max Factors "Silk Gloss" , sägs ha känslan av läppbalsam. Vilket ja....faktiskt stämmer delvis. Synd bara att deras färger var rätt fula, den här var den enda som tilltalade mig. Armbandet är en present från Thomas då jag fyllde år, tycker det är lite speciellt och framför allt snyggt.

Idag så var man på jobbet igen, var en lätt dag. Inte så stressig och dessutom hann vi med allt det som blev tilldelat oss. Dessvärre höll man som vanligt på att svimma i värmen. Så fruktansvärt instängt. Man insuper varenda möjlighet till frisk luft, fönster på vid gavel, man fixar så det blir korsdrag osv.

Nu har jag ätit middag och är grymt sugen på att baka. Vet bara inte vad, ibland har jag perioder då jag antingen bakar eller lagar mat jättemycket. Tänkte försöka leta lite roliga recept på nätet, men vet i tusan vad det är med Arla. Eller deras hemsida. Den har tvärvägrat ta emot mig sen...ja...minst ett par månader tillbaka. Vad fan är det för fel?! Det finns ju andra receptsidor men Arla är så bra, tycker jag. Jädra skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback