Ångest, ångest, ångest

Jag är sjukt nervös inför mötet. Fast jag tror det beror mest på att jag är rädd för att inte hitta stället ifråga. Så himla pinsamt. Jag har vuxit ifrån det där med pinsamt, egentligen. Förr om åren, tyckte jag allt var pinsamt. Ringa okända, besöka okända, prata med folk  -allt. Idag är det väldigt få saker som upplevs som pinsamma. Idag, t.e.x, så cyklade jag hem i ösregn. Var dränkt som en katt och alla bilister illstirrade på mig. Jag brydde mig inte det minsta. Men detta...med att inte hitta till ställen där man avtalat tid känns oroväckande.
Det som också skapar ångest är mitt samtal hem idag. Suuuuuuuck. Ni vet inte ens vad jag gör om dagarna. Trots att jag sagt det säkert femton gånger. Visar bara hur mkt intresse dem har i mig :(
Och såhär ska jag tydligen behöva ha det hela livet......

*gråter*
-ingen bra dag i dag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback