Wishings

65231-36

Eftersom jag är lite av sko-väsk-och parfym-freak så har jag hittat två dofter som jag gärna vill.
Överst här så ser ni "Cool Water" av Davidoff. Så himla frisk och fräsch doft. Sådär rent och nyduschat ungefär.

Finns på Kicks och Åhléns







65231-35
Armani White; Tyckte först att doften inte var så speciell, men så ändrades åsikten. Parfymen är perfekt för vardagsbruk, frisk, nästan lite citrus och diskret. Tycker också förpackningen är bättre än ovanstående parfym. En metallflaska är bättre än en glasflaska.


Har lyckats få värsta nackspärren, så jag kunde inte röra mig imorse. Inte heller har jag sovit något, så allt resulterade i att jag blev hemma idag. Igår hade jag också ont, men trodde det skulle gå över. Blev lite bättre under kvällen´...men imorse var det helt kört. :S

Nu är det påskhelg, blir hem till pappa på någon påskbuffé på påskafton och sedan vet jag inte. Vi har tyvärr två sprängfyllda förråd som behöver rensas ut och städas upp. Men städning lockar inte, speciellt inte då jag städar fem dagar i veckan i regel. Men vi får se...behöver plats också. Tänkt hänga under vinterkläder och vinterskor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback