Trööött

På så mycket, men främst "bara" trött nu. Sov otroligt dåligt natten till idag, vet inte varför. Kunde bara inte somna. Så skulle man upp på den bedårande tidpunkten halv fem också :S

As you all know har det hänt massa skit det sista, dock har en ljusglimt dykt upp. Får tillbaka på skatten! Över fyra tusen kommer tillbaka. Trodde knappt mina ögon, med tanke på all annan skit som jämnt drabbar mig så är detta närmast sanslöst. Och pengarna är välbehövda, minst sagt. Måste fixa så jag kan få ut pengarna till midsommar, annars betalas dem ju inte ut förrän i augusti.

Hann uträtta lite ärenden idag efter jobbet, först provade jag faktiskt Cactuz mat. Ett café i stan, knappt ätit där bara beställt sallad. Men idag blev det panini med skinka och ost. Och sallad förståss. Ljuvligt. Var däremot så jädra hungrig att jag åt för fort :( Efteråt gick jag in på väg.ledcentrum och diskuterade KY. Jag kan söka alla tre inriktningarna om jag så vill! Himla skönt! Så nu ska det fixas + betyg ska kopieras. Sedan blev det biblioteket. Lämnade Läckbergs bok "Predikanten". Jojo, nu har jag bara läsa hennes romaner. Typ två år efter alla andra, haha :P

Så idag lånade jag "Stenhuggaren". Lite kul ju att allt utspelas i mina hemtrakter. Hon har verkligen lyckas sätta de där hålorna på kartan :P

Nepp, snart sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback