Längtar till helg..

för jag vill faktiskt sova uuut. Hela min kropp skriker efter sömn och nej, att lägga sig någon timma på dagen funkar bara inte för mig. Jag blir helt groggy av sådant, känner mig på gränsen till full och vet knappt om det är dag lr natt efteråt. jobba i all ära, men jag är trööött! har dessutom fått skitont i benmusklerna de senaste dagarna..urk..

Fick lånat tredje boken av Läckberg idag, Olycksfågeln. Och enligt hennes blogg så ska hon sitta och signera nya boken på Bokia på fredag! Weeeii, I want to be there!

Har annars varit som ett spöke sen jag kom hem, trött känt mig sliten och hemsk. Skulle lätt kunna sova tolv timmar. Lyckats iaf röja lite här, fick postat massa viktiga brev, kört en diskmaskin, lagat middag, vikt sista tvätten och Thomas har dammsugit golven. Så det ser iaf inte förjävligt ut nu. rätt skönt...man orkar bara inte göra något som har med städ att göra då man kommer hem o har städat i flera timmar :S

Emma är på arbetskurs och kommer hem imorrn, tänkt ringa henne o prata lite. kanske träffa henne om ett par dagar, om det funkar för henne vill säga. Kan behöva någon vettig själ att omge mig med, förutom Thomas så känns hon som den enda jag fungerar ihop med. Ja, Maria också då förståss! Men övrigt folk orkar jag bara inte med just nu.m

Och hör och häpna, jag kommer få tillbaka på skatten i år! Över fyra tusen också. Äntligen händer något BRA.
Ska duscha senare, men nu tänkte jag återgå till min bok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback