Fredag, träffat författare, och äntligen sömn!

Rörig rubrik, men dock sant allting. Fredag! I looove this day. Sedan har jag varit på signeringen av Camilla Läckbergs nya bok. Skiter i allt skitsnack om henne från somliga, antingen är dem dumma i huvudet eller inte läst böckerna. Tycker nämligen hon slår både Mankell, Marklund och andra gamla deckarrävarna med hästlängder. Deras är bara "någon mördad, någon misstänkt, massa intriger, sen gör klantmördaren bort sig o allt är slut" Läckberg har liksom flera lager med i romanerna, dem känns inte lite förutsägbara!

Och Läckberg var väldigt sval, och snacka om fotogenisk! Hon var spröd, liksom försiktig och verkade  inte alls sådär "jag-är-viktig-nu,-för -jag-har-sålt-massa -böcker"-typ.

Var en herrans kö på Bokia, lade vantarna på två böcker. En till mig och en till farmor. Hon vet dock inget, men ingen risk att hon läser detta så.

Vidare är jag sååå trööött. Tolv arbetsdagar på raken och man känner sig lika pigg som en överkörd bäver. Eller något sånt. Har ont i kroppen, huvudet hänger knappt med, tankarna bara flackar och jag är ....slut. Ska upp till Tanum imorrn, hälsa på Maria. Hon ska få hjälpa mig att fixa håret, dvs färga o sling. Har köpt ett slingkit från L`Oreal. "Coluere Experte" (ja, osäker på stavningen!). Mitt hår förblir väl en mindre katastrof tills att jag klipper mig, men detta kanske råder bot på det värsta :)

Nu måste jag göra lite trista grejer, annars måste jag göra dem imorrn och det vill jag bara inte! Hinner inte heller, för den delen!
Och just det ja, inte bara Ams består av idioter; Akassan kan joina den klubben också! De sände ett brev där dem efterfrågade anställningsbevis, för sisådär femhundraelfte gången. Detta TROTS att jag skrivit brev och förklarat att jag är TIMANSTÄLLD och därför INTE kan svara på när och hur LÄNGE något jobb varar! ÅARRRH!
Hur mkt tydligare ska jag behöva bli?!

Kommentarer
Postat av: Anna

Okej, så bara för att man inte gillar Camilla Läckberg är man dum i huvudet? Thanx för den.

Postat av: Channy

Jag yttrar min åsikt, du yttrar din. Man behöver inte ta allting personligt.

2007-05-06 @ 20:49:06
URL: http://www.channy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback