Finns inget slut..

det kommer bara fortsätta, och fortsätta o fortsätta. Nej, för en gångs skull pratar jag inte om mitt eget liv eller egna problem. Är bara så jävla trött på människan. Hon blåser, fifflar, lägger näsan i blöt, och all möjlig djävulskap, och folk bara slätar över det. Hon sticker huvudet i sanden och folk ger vika. det är just det här beteendet som banar vägen vidare för ännu mer dumheter!! >_< Det är enkel psykologi, ta ett barn, och detta barn gör fel saker hela tiden. Föräldrarna skiter i att straffa eller på något sätt motverka beteendet, såklart ungen fortsätter! Och exakt såhär är det med den här personen. Jag fattar det inte!!
Gaaah

Övrigt så har veckan varit lindrig, känt mig relativt bra också. Lite bättre humör. Tänker snart stänga av datorn för att sova, ska läsa lite i en bok först också. Prövade ett nytt te ikväll, Twinnings "Voyage". Lite dyrare sort, men smakar himmelskt. Kakao bönor, vanilj och cocos. Lite ovanlig smak, jag vet. Men det smakar faktiskt riktigt gott.

Nej, nu väntar en skön säng och ett fluffigt täcke. Så himla trött på kvällarna, kan ju bero på att man går upp halv fem om dagarna. :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback