Vilken dag, vilket liv

Måndagen 18 september; lär nog minnas den här dagen som ett kaos. När valet avgjordes verkade hela Sverige chockat, både på gott och ont. Överallt idag har folk _bara_ pratat om valet. Folk har varit skitsura, jätteglada, en del helt likgiltiga. Vilka reaktioner det här valet förde med sig!
Jag tänker inte skriva varken bu eller bä om det. Orkar inte med det längre. Men jag kan säga att jag är lite full i skratt och att somliga är suckers.

Hänt en del idag, lämnade in samhällsuppgiften. Hon var nöjd med tyckte jag skulle komplettera lite, okej, I will do it then.  Sedan fick jag respons på svenskan, talet. Blev jättebra respons! =) Supernöjd. Jag fixade några frågor på kapitlet i samhällen och sedan funderade jag på kompletteringarna. Ska nu snart skriva ut inlämningen till svenskan imorrn.

Efter detta drog jag till stan, tänkte dra konto-utdrag och sedan dra till torp. ´Men fick hjärtat i halsgropen; min plånbok låg inte i väskan. Jävla, förbannade människor som inte ser skillnad på mitt o ditt, tänkte jag förtvivlat o ringde hem o väckte Thomas. Bad honom leta efter plånboken hemma..och tack gode gud, där fanns den. Men vilken skräckkänsla det var....

Skyndade mig hem, bytta till en svart Gina-tshirt och drog till Torp. Där köpte jag mina efterlängtade gröna mockastövlar med hög klack. Tror klacken är iaf mellan sju-åtta cm. Shit, vad lång man blev! :P Sedan utnyttjade jag mina presentkort och köpte lyxiga Tigi-produkter för håret....de luktar godis ;)

Sedan for jag hem, åt mellanmål. Surfade på internet, sedan har jag städat, tvättat,lagat mat och ska snart sova. Känner mig nöjd med dagen :)

Tomorrow waits a living hell. Men det är morgondagens bekymmer som sagt.....
So long!

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback