Tigi-lyx!

Vilka underbara produkter dem är ;) Testade schampoot och balsamet imorse, vad lent håret blev. Inte alls det det där spretiga, slitna. Och så har man testat mousse-sprayen också. Detta kommer nog bli "mitt" märke. Tack så mkt för att du propsade på mig om Tigi, Jeanette! You´re a star! =)

Happ, nya uppgifter i svenskan då. Ser faktiskt riktigt mycket fram emot den här, det är också ett ämne jag skulle kunna skriva minst tio sidor om. :P Dessutom hade vi diskussion om manligt/kvinnligt idag. Vad trött jag blir. Ja, jag VET att ni har era jäkla ungar, men det betyder fortfarande INTE att ni har någon slags "mer" rätt än andra. Fan, om ni nu är så mogna, har all den här otroliga livserfarenheten, visa det då! Sitt inte och bete er som arslen. Det måste röra sig om någon social okompetens, så som ni ångar på. Maria gapskrattade igår när jag berättade om deras patetiska korrigeringar av det jag säger. För det ska ni veta; att dem inte nekar mina argument, men de måste liksom säga något, rätta till, eller fylla i. Vilka idioter.

Också skönt att valhysterin lugnat sig något. Dock läste jag något underligt i Metro; de hade frågat ett par personer om de tyckte det var rätt att släppa in SD i riksdagen. Alla tyckte det var fel, förutom en, och han var utlänning. Hur kan man stödja ett parti  som är emot allt det man själv står för? De övriga var svenska (iaf till synes) och ville verkligen inte ha in SD. Tack för det.
Sedan på insändare sidan läste jag en massa galenskaper. Folk är verkligen löjliga ibland när det kommer till politiken.

Har läst igenom psykologin och håller på att tröska igenom religionen. Var däremot ett jäkligt långt kapitel i religionen, så jag gjorde ett break. Väldigt intressant iaf; om religion, makt och samhället. Börjar få en idé om vad jag ska skriva om....
Åh. Enda jag irriterar mig på är arbetet. Har inte hittat någon lösning på bild-problemet och så måste jag fylla i den där agendan eller vad vi ska kalla det. *suck* Hatar att göra upp såna planer. Måste låna en annan bok också.

Nåja. Allt har en lösning. I think so anyway!
//A


Kommentarer
Postat av: netza

Låter som några produkter man borde testa....men 200 spänn för en flaska var lite häftigt. :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback