Succén fortsätter!

Det är helt otroligt. Från ett sugigt IG på gymnasiet till MVG nu i religonen! *tjoar* Fan vad bra! Tänk om det bara fortsätter såhär också! Hade ett samtal med religionsläraren och hon var supernöjd med mina uppgifter. Bland berömde hon mig för min analytiska förmåga, att mitt språk var bra och underhållande att läsa. Och att det syntes att jag verkligen tagit mig tid att reflektera och tänka! Blev helt mållös över den underbara responsen. Detta sporrar mig till att jobba ännu hårdare.

Läst hälften av Haag´s bok, skrattar verkligen högt. Hon är skitrolig! =) Som en svensk Marian Keyes fast ändå inte.
Idag ska jag dock hinna färdigt med det sista i samhällen. Och på måndag blir det ny uppgift. Någon slags reklamanalys tror jag bestämt. Well, sånt älskar jag så det ska nog gå vägen det med.
Och så ska jag jobba hela helgen också. Vem sa att helgen var till för vila?
Sedan ska man harva igenom arbetet, måste börja få disciplin på det nu. Its serious now, not a game anymore.

Och ikväll blir det första delen i Carribean-filmerna. Tänkte se om den nu, jättelänge sen man såg första ju. Men nu måste jag dra om jag ska hinna posta min HM-beställning. Dessutom får jag snart börja fixa middag, magen börjar kurra och ha sig. Tänkte tillaga lasagne idag. mmm.


Förresten, du din jävla idiot som ringde igår och bräkte om allt det där; Skaffa ett liv. Och det nu! Du säger att du inte har några vänner, nehej, såå konstigt. Kanske beror på din jävla offer-mentalitet. Wake up; livet är ingen dans på rosor, var och en ansvarar själva för sina liv och inget kommer gratis. För att återknyta till mín psykologi; du är en verkan hela tiden, du vägrar se att du kan vara orsaken till det som händer. Vakna för fan! Tänk att sätta dig på t.e.x kognitiv terapi, man skulle ju bli mörkrädd för det som framkommer.
Hjälp vilken idiot du är. Ta tag i liv, mogna och börja ta ansvar.


//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback