Huvudvärk och ilska

Har extrem huvudvärk. Varit en hemsk dag. Den började dock rätt bra. Gick ut på promenad och sedan satte jag med mig samhällsuppgiften. Jävla partier, vilka krångliga bakgrunder de har. Hundravis med gamla gubbar, årtal, och massa mer. Jag blev matt av att bara reda ut ETT parti. Sedan har jag fortfarande inte fått svar från läraren. Inte bra alls. Jag är nollställd med vad hon menade med frågor med siffror(?!). Dessutom hade hon en konstig policy; att inte lämna ut telefonummer. Okej, jag kan förstå att ens telenummer är privat och man vill inte bli nerringd av massa människor på sin lediga tid. Men som i såna här stunder! Gaah, vad ska man göra?
Dessvärre har jag lovat en annan tjej på skolan att hon ska få överta texthäftet nu. Men eftersom jag inte begripit uppgiften så måste jag ju ha kvar det! *stön*
Jag har möjlighet att kopiera här hemma, men då går det en jävla massa bläck för det är skitmånga sidor.
Mitt i alla årtal och dammiga gubbar ringde trafiksskolan, de hade fått återbud och undrade om jag ville komma dit. Visst, lika bra att ta tjuren vid hornen. Men, det gick inte som tänkt. Och inte för att detta spelade någon avgörande roll men ändå; ni som går och cyklar i trafiken, vem fan tror ni att ni är?! Några slags odödliga människor med företräde överallt eller? Jag är pisstrött på cyklistfittor och virriga fotgängare; VISA ER AVSIKT. och cykla inte på GATAN. För där ska bilar köra! Och fine, finns ingen lag för hur cyklister ska hålla sig på trottoar eller gata, men måste ni köra nästan en halvmeter ut i trafiken?!
Jag hatar er så innerligt.
nu kommer säkert någon och säger "jamen du är ju fotgängare, och cyklist ibland" Japp, så sant, skillanden mellan mig och vissa andra är att jag SER mig för. Jag tar inte för givet att varje bilist ser mig och stannar för mig.
Herregud, använd sinnena för fan.

Annars har jag ätit middag, pluggat vidare. Skrev ut alla sidor om alla eviga -ismer. Och överallt dyker nya ord upp. :/
Ska duscha senare. se på tv en stund nu bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback