Haha, I told you so

Japp, färdig med två uppgifter i religion. Textstudien och reflektions-uppgiften. Färdig med svenskan, färdig med psykologin. Dock samhäll kvar. Läste igenom ett mastigt häfte om hur Sverige styrs och alla propositioner, motioner, regeringar, riksdagar, ledamöter..osv osv. Hade huvudvärk efteråt. Såna texter är också alltid skrivna på ett urtrist sätt.:(
Har också mailat läraren för jag begrep verkligen inte vad hon menade. Hoppas på svar snabbt.

Tänker ta en break och äta och ta det lugnt en stund. Sedan tänkte jag anteckna lite angående psykologin och samhällen. Sedan får det räcka. Är så trött.

Var knappt på skolan idag eftersom det var fritt, var där en halvtimme iaf. Kopierade och fixade grejer. Sedan drog jag ned på stan och träffade Emma. Vi fikade en stund, sedan drog vi åt varsitt håll.

Jag stack till bibblan, lämnade igen boken om
Carolina Gynning. Den var faktiskt bra, hade väntat mig en ganska "platt" historia. Men shit, vilket liv hon levt. Det är beundransvärt att hon överlevt!  Läs den, den är faktiskt bra.

Fick också ett samtal från jobbet idag, ska arbeta hela helgen. Lite tjatigt kanske,med tanke på att man är igång på veckan. Men skit samma, vi har mycket fritt denna vecka så jag slipper masa mig dit. Måste ju däremot jobba mycket hemma. Är så jävla trött på folks inställning till mig.
Vad vet ni om mig? Somliga i min närhet verkar inte ha minsta tillstymmelse till förtroende för mig. Rent idiotiskt eftersom de saknar information om mig, jag är ingen jävla slacker som andra iaf. Jag jobbar, pluggar, övningskör, fixar massa här hemma. Passa er för att påstå att jag inte fixar ditt och datt.

Och jag kommer att fortsätta köra så det ryker, med allt. Jag tror på hårt arbete och envishet.
Nu ska jag fortsätta köra mitt race och laga middag.
Tjoo!





************'
Har kommit på att jag vill ha ett badrum med spa-känsla.
Helst skulle jag vilja ha ett hörnbadkar. Behöver inte vara jacuzzi, men just formen hörnbadkar är så snyggt tycker jag.
Sedan skulle jag vilja ha ett stort, rymligt badrum, med fönster. Antingen vanligt frostat glas, eller också flerfärgat glas.
Skulle vilja ha nästan lite romersk stil på själva rummet, nästan lite gyllene kakel vore läckert. Golvet får gärna gå i liknande nyans. Sedan vill jag smideshyllor, alltså inga tråkiga trähyllor. Utan vackert snidade hyllor. Spotlights i taket och värmeljus runt badkaret. Gillar även växetlighet i badrum, har det faktiskt i vårt badrum också. 

Mmm, ett sånt här badrum vore lyx att få =)
Nu ska jag läsa i min bok och sedan sova.
Night!

//A
//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback