Egentligen bara bra saker

Glömde nämnde veckans bästa kommentaren om/till mig;
"Du är sån där med massa åsikter va,?, jag gillar eldsjälar som brinner för det dem gör" -kille på skolan. O nej, snappade inte upp namnet på honom.
Och idag efter jag levererade min tredje inlämning i psykologi kunde jag inte låta bli att fråga, hur jag låg till. Och tydligen ligger jag på "tre bokstävers betyg"
IHHHH!!! =)

Annars då? Jo, fan det går. Tänkte komma någon vart i religionen nu här ikväll. Ska bara prata snabbt med läraren imorrn också. Måste fråga om ett par saker. Fick också se att jag måste avboka några lektioner på trafikskolan, har blivit något fel där. Och fixat några andra böcker om Prag. De två jag hade här hemma var urkassa.

När jag var o handlade korvbröd på Willy´s såg jag Martina Haag´s bok, "Under och älskad av alla" Har velat läsa den riktigt länge, bara inte blivit av. Så jag köpte den ;) Hann med ett par sidor innan bussen kom. Hehe, verkar ju helfestlig!

Nej. nu får jag sätta igång och få något vettigt gjort. Lovorden idag får mig bara att öka insatserna.
Och jag ska fixa allt, och då menar jag allt.

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback