Där ser ni

Ser på Efterlyst. Folk är vansinnigt sjuka. Nyss berättades det om en man som la beslag på äldre, handikappade kvinnors strumpor(!). Hur tänker man då? Sedan sa Leif GW Persson att stölden av underkläder från tvättstreck och tvättstugor är enormt stor i landet. Tack gode gud att man har egen tvättmaskin. Tanken att lämna sin kläder i en tvättstuga ogillar jag. På förra stället vi bodde var det bra, där kunde man låsa om sina kläder då man tvättade. Här kan vem som helst bara knalla rakt in.
Förresten, när vi bodde i GBG hade någon öppnat torktumlaren o tagit ut några av mina underkläder. Sånt är jävligt obehagligt.
Fan, köp några egna underkläder era pervon om ni måste ha några!


Hade varit över-ambitiös idag och skrivit reflektionen i psykologi. Tydligen skulle vi bara ha läst kapitlen. Jaja, skadar ju inte att vara färdig med skrivandet heller. Ska försöka börja styra upp mitt arbete i morrn. Vi måste dock städa vårt lilla förråd imorrn :(

Annars är jag ledig imorrn, varje sig arbetet eller religion. Har inte heller lyckats få iväg arbetet till läraren. Jävla teknik.
Måste fixa det.

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback