Bara plugg..

Fast en del har jag redan åstadkommit; färdig med psykologin, gjort upp planering och loggbok för arbetet, och jobbar på svenskan nu. Men jag tror jag ska göra ett break och gå ut en sväng. Är slö och behöver ut och få frisk luft.
Har även hunnit plocka ur och i diskmaskinen, hängt tvätt, vikt tvätt. Måste röja upp i vardagsrummet senare, ligger massa papper o skit på bordet.

Funderar över vad jag ska äta till middag idag..har total hjärntorka. Har också en stor lust att baka choklad-cookies. Ni vet såna där som säljs i affären, såsom
Maryland Cookies.  (hittade inte de vanliga Marylands ..) Vet bara inte om jag hinner och orkar. Vill få färdig så mycket som möjligt idag.

Well, I will see!

**********
Shit, de där kakorna blev verkligen inget bra. Tur iaf att jag lyckades med middagen och att jag gjort såpass mkt studerande idag ;) Bara religion o arbete kvar! =) Yes!

och det här så jävla barnsligt. Det är väl några sura loosers som saknar liv. Herregud, väx upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback