Yes, I got it!

Yes, I got it!


Hurra! Idag kom mitt riktiga körkort! Och bilden på mig där blev inte så tokig ändå. Jag har grejat med svenskan idag. Måste dock få tag på mer bilder. Det var tydligen ingen stress med bokrecensionen heller. Tack gode gud, för den boken jag läser är outsägligt trist.

Fick respons på språksociologin och arbetet också. VG på svenskan och läraren tyckte arbetet verkade funka fint. Men han tyckte jag skulle hitta mer anekdoter om Prag. Ehhh.det blir ju lätt. ..jaja, får väl bara leta som en galning. Men jag kan iaf fortsätta skriva nu. Bra.

Har redan nu märkt av vilka fårskallar det finns i trafiken. En cyklist som inte fattade att man skulle hålla sig  till kanten och en kärring som inte verkade fatta att hon kunde passera övergångsstället trots jag stannat för henne. Tog bilen till skolan och senare körde jag upp till blomsterlandet. Behövde kolla på prydnadssaker till ett arrangemang här hemma. Jag vill köra så mkt som möjligt, vill verkligen bli rutinerad och bra förare. Idag hade jag trubbel med en parkering, höll på att skrapa (shit) en annan bil. Men jag knäckte nöten och hamnade slutligen rätt. Yeah, never give up det, så enkelt är det.

Behöver nu en bild på Voltaire´s bok "Candide", en bra bild. Alla bilder jag hittar är ytte-pyttesmå eller jättesuddiga. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback