Vitaminbrist?

Är de det, eller något annat? Jag känner mig helt ur gängorna och har gjort det ett par dagar :( Trött som ett as och bara seg. Har massa att göra också, *suck* min energi är tillfälligt på botten. Ändå sov jag rätt bra inatt och jag lade mig tidigt. Men som jag märkt tidigare är mitt sömnbehov helt knäppt.. Och läraren hade inte läst utkastet på arbetet >_<  Vilket gör att jag inte vill skriva vidare så länge jag inte vet vad han tycker.

Ska iaf till frisören imorrn. Åhhh, så skönt det ska bli. Delvis få klippt bort slitet  hår och sedan bara få sitta ned och inte göra något. Min rygg skulle behöva ha en omgång också, stel i axlar, korsrygg etc. Men så ska man ha råd också. Ledig på torsdag eftersom psykologin utgick. Måste se till att ha fullt upp den dagen, annars lär jag gå som i ett töcken.

I hate this shit right now! Nu blev jag irriterad också, ringde just ett samtal och det gjorde mig störd. Allt stör egentligen just nu, varför kan jag bara inte få skiten?! Vet i fan hur jag ska orka gå ett varv till i detta om det går snett? Hur i himlens namn ska jag kunna få energi till det?

Arrrrrgh! >_< helvetesveckan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback